PDA

View Full Version : Nl Legends



Darkrai
09-01-2014, 02:26 PM
Hallo (nieuwe) nederlanders, dit is de guild Nl Legends. Dit is onze guild threat waarin je de regels, de officers en de eventuele event van onze guild kan vinden. Wij stellen het op prijs als iedereen zich aan de regels wil houden.

Voor de nederlanders die nog geen member zijn, we zouden jullie graag in de guild willen ontvangen. Een mooie kans om meer dan 600 nederlanders te ontmoeten. En het kan ook nog eens heel gezellig zijn.

Guildleiding:

Master:
Jeroennieboy/Uzimadar/Azakribo/Pvpuzimadar

Co master:
Silencehunter/Simonl

Officers:
Aardbeixd
Arabicor
Armarax
Ehhhkaas
Fightlordex
Kanipow/Myronn
Papieee
Pokemas/Xxpokemasxx
Rozekoek
Snowey/Ssnowey
Swoutt/Swouttt
Trollok
Xsambalx/Sambal


Guildregels:

- Schelden is verboden. Dit vooral vanwege verschillende leeftijden en omdat het niet netjes is. Scheld je in de guildchat dan is dat een permanente kick.

- Geen ruzie maken. Hou het vriendelijk en gezellig. Het is ten slotte maar een spel. Iedereen wil en wordt in zijn waarde gelaten.

- Niet bedelen om gold of spullen. Dit is uitermate irritant. Het is de bedoeling dat je dit zelf verdient. Moeten we te vaak waarschuwen dan zal er een kick volgen.

- Niet scammen(stelen). Scammen zal leiden tot permanente kick.

- Niet zeuren om de officer rank. Dit vind ik, de master, heel erg vervelend en weet zo niet of ik je kan vertrouwen.

- Er mogen geen buitenlanders in de guild. Klinkt misschien heel racistisch, maar we hebben als nederlanders graag een plek waar we even geen engels hoeven te praten.

- Alleen de officers en master mogen nieuwe members uitnodigen. Dit om te voorkomen dat we members die voorheen gekickt zijn weer terug krijgen. Zien we dat je iemand invite dan spreken we je daar op aan. Invite je een gekickte member steeds weer op nieuw dan zal ik je demoten of zelfs kicken.

Hoe verdien je een rank:

Member:
Je mag member van de guild worden als je de nederlandse taal beheerst.

Recruiter:
Een minimale level van 20 is nodig om recruiter te worden.
Een recruiter kan mensen voor de guild. Maar dat willen we liever niet, alleen de officers inviten.

Officer:
Om deze rank te verdienen wil je 100% kunnen vertrouwen. Niet vragen om deze rank.
Hier wat tips: laat je horen in de chat, help members en wees actief.
Officers kunnen mensen uitnodigen en leden kicken. Er mag alleen worden gekickt bij overtreding van 1 van de regels!


Contests:

Ook zien we graag dat de members steeds beter en sterker worden. Wij proberen jullie daarin te helpen en te stimuleren.

We zijn van plan een paar contests te doen. Hierin zijn prijzen te verdienen, bijvoorbeeld gold, armors of eggs.

Kijk zo af en toe eens op de site om te kijken of er contests aankomen.


Vriendelijke groet, Uzimadar/Jeroennieboy, guildmaster van Nl Legends.

Noctis._.Lucis
09-01-2014, 07:11 PM
Good Luck <Nl Legends>! =)

Jurmans
09-02-2014, 01:07 AM
Nice veel geluk :).

Darkrai
09-02-2014, 02:00 PM
Thanks:)

patat
09-02-2014, 02:12 PM
^.^

Ent
09-02-2014, 05:01 PM
Veel geluk =)
Ik denk dat ik wel een alt in de guild kan doen als dat mag

TheMightyFeusalet
09-03-2014, 12:24 AM
Much luck �����
ik kan ook een alt in de guild zetten

Darkrai
09-04-2014, 05:16 AM
Natuurlijk mag je een alt in de guild zetten add me ff ingame en zeg dat je in de guild wil dan add ik je me ign is silencehunter of hollanddude