Search:

Type: Posts; User: Kiith

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: Twins!

    by Kiith
    Replies
    357
    Views
    19,283

    Yeah 1920s santa mob!

    Yeah 1920s santa mob!
  2. Replies
    26
    Views
    1,227

    Ok one Q how the heck did I get a weeklong 2x xp?...

    Ok one Q how the heck did I get a weeklong 2x xp? Not that I don't want I love it but how did I get it?
  3. When I 1st started to play was about 3 days...

    When I 1st started to play was about 3 days before the 1st jetpack event so I was like wtf do I do? I was like a L12 at the time when it was over I was a l20
  4. Need to fix the xp takes too long to level up

    Need to fix the xp takes too long to level up
  5. 666 runs! I think

    666 runs! I think
  6. Replies
    87
    Views
    12,833

    Like the blue, Minecraft .or like custom the...

    Like the blue, Minecraft .or like custom the helmet so they can be closed? But let it be cheap for the supplys to buy
  7. Replies
    35
    Views
    5,157

    The boss hat is buggy I think just saying cuz I...

    The boss hat is buggy I think just saying cuz I have not seen one yet and it's been out for 2-3you hours now usually time half the game gets them
  8. Replies
    87
    Views
    12,833

    I love the closed helms so I vote closed but...

    I love the closed helms so I vote closed but maybe like 2 diff helms in one it says (open) and other says (closed) maybe?
  9. How can u not like the comm armor?! Lol

    How can u not like the comm armor?! Lol
  10. Or maybe the helm is going to be back as the new...

    Or maybe the helm is going to be back as the new L50 armor? In different colors?
  11. Replies
    9
    Views
    560

    The redshirt for heaving more deaths the kills in...

    The redshirt for heaving more deaths the kills in pvp :)
  12. I have an idea for an achievement: The Redshirt...

    I have an idea for an achievement: The Redshirt for having more deaths the kills
  13. I have 15k xp need 13k more I need to play like...

    I have 15k xp need 13k more I need to play like nonstop lol
  14. If you don't kill off Kiith I would like to make...

    If you don't kill off Kiith I would like to make a spin-off book if that's ok with you. It may take me a while to post it with school and everything tho
  15. Is the story on Wattpad? Just read the 1st the...

    Is the story on Wattpad? Just read the 1st the chapter good job and feel free to use my main Kiith even as dead commando number 3 if you want :)
  16. Why plat I did the hive level and it says you...

    Why plat I did the hive level and it says you earned it and it cost 120 plat? If we earned it it should be free and im not the only one who feels like this.
  17. My sandstorm set my maganut set and my razer

    My sandstorm set my maganut set and my razer
  18. Why luck I mean really? I don't have plat or...

    Why luck I mean really? I don't have plat or money to buy from Acton and the prices are just crazy
  19. There is no level cap

    There is no level cap
  20. I.WANT.THAT.RAZOR. lol

    I.WANT.THAT.RAZOR. lol
  21. Replies
    56
    Views
    3,604

    Ok why is everyone completing about no XP? I mean...

    Ok why is everyone completing about no XP? I mean LOL just because there is no XP does not mean this game is not fun anymore and I love the new flamethrowers and why make an easy run harder then it...
  22. Replies
    95
    Views
    9,047

    So the game is going to be more like DL?

    So the game is going to be more like DL?
  23. Replies
    5
    Views
    519

    I miss that gun :( but it was a fun pic to take

    I miss that gun :( but it was a fun pic to take
  24. I would like to see sonic screwdrivers

    I would like to see sonic screwdrivers
  25. They did say sometime between the 25th- 27th so

    They did say sometime between the 25th-
    27th so
Results 1 to 25 of 35
Page 1 of 2 1 2