Search:

Type: Posts; User: Oakmaiden

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    438

    Rogues shoes donít match...

    Rogues shoes donít match either.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210612/643d3a841874d66c82fc0ea04e7dda41.jpg
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210612/5a5f32756c9edaa7e58c6b193af58bd2.jpg
    Warrior...
  2. Replies
    7
    Views
    344

    Screen shot and report is the most effective...

    Screen shot and report is the most effective solution. Ignore list is very effective also.
  3. Annnnnd, complete set gives an aura!

    Annnnnd, complete set gives an aura!
  4. Replies
    4
    Views
    112

    Gee, I thought “content” was what’s important. I...

    Gee, I thought “content” was what’s important. I personally don’t like the selections. I would have considered running for 1 or 2 pieces to sell. Gotta fund gears n pets that improve myself. So I’ll...
  5. Replies
    10
    Views
    480

    Plus a million for other tokens. I’m pretty sure...

    Plus a million for other tokens. I’m pretty sure “the man” is gonna get his when the Templar vanities go on sale in the plat store. Nothing is free, time, tokens or cash. Sheesh, some ppl.
  6. Thread: Price Check

    by Oakmaiden
    Replies
    4
    Views
    237

    Offers a rusty bucket and a map to Traders Market...

    Offers a rusty bucket and a map to Traders Market forum....
  7. Replies
    16
    Views
    723

    Wether or not it’s allowed wasn’t my point....

    Wether or not it’s allowed wasn’t my point. Paying for kills or getting paid to die is simply pathetic.....
  8. Realy would have preferred the Voice set.....

    Realy would have preferred the Voice set.....
  9. Replies
    16
    Views
    723

    It’s the saddest story I’ve read today.....

    It’s the saddest story I’ve read today.....
  10. Sticky: [QUOTE=Redjellydonut;3585317]BEFORE EVENT STARTS:...

    [QUOTE=Redjellydonut;3585317]BEFORE EVENT STARTS:

    If the drop rate is just like last tear then please reduce the drop rate chance :( last year all items became super cheap by like the first couple...
  11. Sticky: Voice is a crafted set from Somberholt, not a...

    Voice is a crafted set from Somberholt, not a vanity yet. It is a spectacular outfit.
  12. Sticky: Was expecting Mourning Minstrel tho :p.....

    Was expecting Mourning Minstrel tho :p.....
  13. Thread: Pride Event

    by Oakmaiden
    Replies
    11
    Views
    539

    Mini rainbow floating/swirling banner! Unicorn...

    Mini rainbow floating/swirling banner! Unicorn plushie Backpack!
  14. Replies
    10
    Views
    635

    Lol rofl , when was the last time ya went to a...

    Lol rofl , when was the last time ya went to a used car lot that had c/o on the window sticker? Wake up and smell the bullshxt already. There isn’t any c/o.. ever.. still loling all day.
  15. Thread: Capes?

    by Oakmaiden
    Replies
    14
    Views
    616

    I don’t need one.

    I don’t need one.
  16. Replies
    40
    Views
    1,708

    Yada yada yada this topic is is so zzz

    Yada yada yada this topic is is so zzz
  17. Replies
    13
    Views
    764

    Wanna explain how to cheat at merching? “My...

    Wanna explain how to cheat at merching? “My item,my price” Lol all day long.
  18. Any configuration and bigger window for sure.

    Any configuration and bigger window for sure.
  19. Also loved Hellish for Rogue, I had it when I...

    Also loved Hellish for Rogue, I had it when I started.
  20. Sticky: This is adorable minus the pie eyes!

    This is adorable minus the pie eyes!
  21. Sticky: Personally I think we have too many towns, ditch...

    Personally I think we have too many towns, ditch the out of place/time egypt architecture and make a portal at Paradise Pier.
  22. Sticky: The town looks a lil too Egyption, I think...

    The town looks a lil too Egyption, I think Atlantis type would be more in tune. Maybe look up Greek mythic artworks for inspiration. Personally don’t like shiny gold items. Reminds me of cheap...
  23. Replies
    17
    Views
    371

    Good idea, that said, I doubt STS gonna change a...

    Good idea, that said, I doubt STS gonna change a plat purchase item to tokens.... js
  24. So, who in that guild gets a prize. The guy who...

    So, who in that guild gets a prize. The guy who joined yesterday? Or the alt guilds ppl hold for extra toons? I personally belong to a guild and own 2 more. Will I get 3 prizes? Gonna say no on...
  25. Sticky: Woot #1 woot#1 woot

    Woot #1 woot#1 woot
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4