Search:

Type: Posts; User: Usability

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    56
    Views
    5,565

    Alot of twinks do play endgame like my self. l...

    Alot of twinks do play endgame like my self. l enjoyed both endgame and twink. Twinking was always a thing that kept me in the game. After I farmed or merched or what not. Twinking was the thing that...
  2. Thread: PvP bug?

    by Usability
    Replies
    9
    Views
    977

    Seems like Cinco has put the final nail in the...

    Seems like Cinco has put the final nail in the confin for our beloved twinking endeavors

    Sent from my Z828 using Tapatalk
  3. Replies
    6
    Views
    790

    From what I've seen alot of gringing bosses for...

    From what I've seen alot of gringing bosses for quest's but come back for sure if you wanna cap

    Sent from my Z828 using Tapatalk
  4. Replies
    2
    Views
    294

    Riksa's quest is for ok'tal rax not the new cap ...

    Riksa's quest is for ok'tal rax not the new cap

    Sent from my Z828 using Tapatalk
  5. Replies
    89
    Views
    7,670

    I can smell the update in the air boys it smells...

    I can smell the update in the air boys it smells fresh asf

    Sent from my Z828 using Tapatalk
  6. [QUOTE=blackenbird;2673802]wat means by...

    [QUOTE=blackenbird;2673802]wat means by LOCO?lol[CINCO IS LOCO BRO DO YOU NOT KNOW?
  7. Replies
    17
    Views
    2,226

    whitch pet lets you have access to the maps?...

    whitch pet lets you have access to the maps? might buy one to cap my mage
  8. Replies
    8
    Views
    1,104

    Love the idea

    Love the idea
  9. Replies
    6
    Views
    2,325

    Ok Cinco I'ma take your word for it I hope it...

    Ok Cinco I'ma take your word for it I hope it gets more active I play end game that gets boring though (no offense to you I still love the cap) and I wanna play other levels but when there is no...
  10. Replies
    6
    Views
    2,325

    Keep getting me excited thinking y'all gonna...

    Keep getting me excited thinking y'all gonna revert to +/-5 ) levels pvp I dead right now and its not getting better idk if im the only one seeing this maybe the time im on is bad but idk who else...
  11. Replies
    10
    Views
    2,768

    Was hoping that they would revert back to +/-5...

    Was hoping that they would revert back to +/-5 levels pvp is dead still and isn't getting better tbh

    Sent from my SCH-I535 using Tapatalk
  12. Replies
    10
    Views
    1,282

    Agreed Sent from my SCH-I535 using Tapatalk

    Agreed

    Sent from my SCH-I535 using Tapatalk
  13. Replies
    27
    Views
    8,794

    I would love one Sent from my SCH-I535 using...

    I would love one

    Sent from my SCH-I535 using Tapatalk
  14. Replies
    21
    Views
    3,643

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170217/487ded83...

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170217/487ded834d9c5cca8c78fe81223c26f5.jpg issues with plat swords and hammers
  15. Replies
    2
    Views
    345

    Why is this on the pl forums? Sts has no control...

    Why is this on the pl forums? Sts has no control over taptalk lol

    Sent from my SCH-I535 using Tapatalk
Results 1 to 15 of 16