Search:

Type: Posts; User: MajorProblem

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    0
    Views
    78

    Buy infernal vanity rogue

    Set or vest, offer me all in pm
  2. Replies
    18
    Views
    676

    10m my offer

    10m my offer
  3. Replies
    0
    Views
    69

    Buy thiefs amethyst wings

    Send me your offers
  4. Replies
    18
    Views
    676

    Offering 6m

    Offering 6m
  5. Replies
    11
    Views
    621

    Nope, I'm sry

    Nope, I'm sry
  6. Replies
    6
    Views
    176

    U got gl awaken or nah?

    U got gl awaken or nah?
  7. Replies
    8
    Views
    392

    Still available?

    Still available?
  8. Replies
    6
    Views
    176

    Still available??

    Still available??
  9. Replies
    11
    Views
    621

    Sold. Tread closed

    Sold. Tread closed
  10. Replies
    11
    Views
    621

    No auto, taking offers

    No auto, taking offers
  11. Replies
    11
    Views
    621

    Sell Medusa Set

    Leave your offers below. Thx
  12. Replies
    53
    Views
    2,238

    They are just players around which don't wanna...

    They are just players around which don't wanna see others with better names.
  13. Replies
    53
    Views
    2,238

    If it's for gold and not for plat, some rich...

    If it's for gold and not for plat, some rich players keep hoarding igns like the already do. And why stealing identities?
    Let's take gym or hot as example, everyone knows they are banned anyways,...
  14. Replies
    53
    Views
    2,238

    Idky these accs aren't getting deleted anyways...

    Idky these accs aren't getting deleted anyways after a while. What is the point to keep a acc alive which is already banned for years?
  15. Replies
    0
    Views
    129

    Profiles and Bios

    What about to add a players profile to our toons?
    Like you ould add a profile picture, set a status message, write a little text about yourself, you could add a flag to show others where your from...
  16. Replies
    0
    Views
    63

    Profiles and Bios

    What about to add a players profile to our toons?
    Like you ould add a profile picture, set a status message, write a little text about yourself, you could add a flag to show others where your from...
  17. Replies
    53
    Views
    2,238

    Plat based auction system for igns

    180778

    What about this?
    I'm kinda still waiting for it.
  18. Replies
    15
    Views
    666

    Check ppl before promoting them to officers ��*♂️...

    Check ppl before promoting them to officers ��*♂️ it's your fault to give someone you don't know good enough the possibility to kick your members
  19. Blablabla it's always someone else hm ��

    Blablabla it's always someone else hm ��
  20. Oh this mage in the middle named Potion is a...

    Oh this mage in the middle named Potion is a known gold for rl money buyer, oh wait that's you
  21. Replies
    13
    Views
    999

    Dude, everyone who got banned pretending to be...

    Dude, everyone who got banned pretending to be innocent
  22. Replies
    13
    Views
    999

    What about some new mass banns?

    What about some new mass banns?
  23. Replies
    13
    Views
    999

    Lawlessness since Justg disappeared

    I got the feeling some players can do whatever they want without any consequences since Justg left spacetime.
    And we talking about trading gold for real money, igns, accs, massive trashtalk etc...
  24. Thread: Recolors

    by MajorProblem
    Replies
    59
    Views
    3,817

    First one looks awsome tbh

    First one looks awsome tbh
  25. Replies
    23
    Views
    1,060

    It's not a free ticket but you don't want to bear...

    It's not a free ticket but you don't want to bear the responsibility about your items so u prefer to complain about others than thinking about your own stupidity. You also prefer to blame the devs...
Results 1 to 25 of 47
Page 1 of 2 1 2