Search:

Type: Posts; User: Kusa

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    67
    Views
    2,686

    That's why most of ppls quitted pvp, now u need...

    That's why most of ppls quitted pvp, now u need only luck in forging and vanity not skills.

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  2. Replies
    31
    Views
    2,529

    When will be event end? Sent from my Redmi 6...

    When will be event end?

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  3. This girl always making drama on forum. I never...

    This girl always making drama on forum. I never see her in game, when she did work hard. May be in dreams. Lmfao.
    Anyway for your kind information i want to tell you, most of platinum vanities...
  4. Replies
    4
    Views
    280

    Yep, sweater bugs still not fixed. Sent from...

    Yep, sweater bugs still not fixed.

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  5. [emoji18][emoji18]

    [emoji18][emoji18]
  6. Yes, we are not free all the time. We need to...

    Yes, we are not free all the time. We need to steal time from other stuff to farm for worthy stuff.
  7. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]...

    [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    Donate some B

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  8. Lol rip Sent from my Redmi 6 using Tapatalk

    Lol rip

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  9. You need argument on this, meet me in game. ...

    You need argument on this, meet me in game.
    Dont spam here
    Ign: Swaggieranger

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  10. Lmfao... Talk logical and correct your words...

    Lmfao... Talk logical and correct your words first.
    If you say something so be ready to listen before saying.
    [emoji111][emoji111]️[emoji111]️

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  11. Some people after making account on forum feel...

    Some people after making account on forum feel like they are admin.

    #lol
    #peace

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  12. Seriously, u r damn stupid, its forum.. Do you...

    Seriously, u r damn stupid, its forum.. Do you what forum means.
    We are free to comment here own thoughts, what i had thoughts about event i posted. You are the who came and quoted my post, stupid. ...
  13. Are you stupid, I didn't mention you anywhere or...

    Are you stupid,
    I didn't mention you anywhere or didn't request you to read.
    So stop quoting my post for attention and spreading drama on forum.
    Grow up.
    This time forge event is worthless for...
  14. Its useless event for me..don't have stuff to...

    Its useless event for me..don't have stuff to forge why would i farm.

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  15. I dont know about other.. But i really want new...

    I dont know about other.. But i really want new players in game, same faces, same bull****, same drama again n again.

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  16. Me and you could get there bro, but i was...

    Me and you could get there bro, but i was thinking who dont gold loot forged gems or new players. Game should give them a strong base so new players will show interest to spend time. Like Goal we...
  17. Good one, and after gold event u will buy them...

    Good one, and after gold event u will buy them again at double price.

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  18. Thread: Daily Quests

    by Kusa
    Replies
    12
    Views
    586

    One more thing, some people demanding gold event,...

    One more thing, some people demanding gold event, yeah everyone need gold but gold event will disturb everything again. So better is to update allies gold so new player also could make enough gold to...
  19. Allies gold should be increased not gold event....

    Allies gold should be increased not gold event. In old times we use allies to collect gold and it was easy to enter in game for newbies too. But now allies gold and market prices r differ af. So need...
  20. Yoo.. Well said [emoji187][emoji860] Sent...

    Yoo.. Well said [emoji187][emoji860]

    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  21. Thread: Daily Quests

    by Kusa
    Replies
    12
    Views
    586

    Agreed[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]...

    Agreed[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106] well said bro


    Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  22. Seriously im like RIP dl.... PvP gems and weapons...

    Seriously im like RIP dl.... PvP gems and weapons should be available for all the time in game, shouldn't be event based. As purify discussed and many other players.
    And this one is funny only a few...
  23. Thread: Valentine

    by Kusa
    Replies
    29
    Views
    1,132

    U yelling same thing again.. may be u didn't read...

    U yelling same thing again.. may be u didn't read what I said.
    In simple words I wanna say they r seller and we r buyers. If we required something we will demand for that , coz we r not satisfied....
  24. Thread: Valentine

    by Kusa
    Replies
    29
    Views
    1,132

    Lmao... Sent from my Redmi Y1 Lite using...

    Lmao...

    Sent from my Redmi Y1 Lite using Tapatalk
  25. Thread: Valentine

    by Kusa
    Replies
    29
    Views
    1,132

    Lol... Kids nowdays***** I can't argue with u....

    Lol... Kids nowdays***** I can't argue with u. You won.. lmao [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ur excuses r childish
    Peace
Results 1 to 25 of 87
Page 1 of 4 1 2 3 4