Search:

Type: Posts; User: Mely Original

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    434

    Omg, ur a legend! Thank you so much! Sent from...

    Omg, ur a legend! Thank you so much!

    Sent from my SM-G998W using Tapatalk
  2. Replies
    5
    Views
    434

    Yea, edge screens are definitely not the best for...

    Yea, edge screens are definitely not the best for games unfortunately.

    Sent from my SM-G998W using Tapatalk
  3. Replies
    7
    Views
    584

    Thats Suspicious xD Sent from my SM-G998W...

    Thats Suspicious xD

    Sent from my SM-G998W using Tapatalk
  4. Replies
    5
    Views
    434

    New devices generation issues

    Hello there,

    I have a samsung galaxy s21 ultra and the way the skills are placed on the screen makes it very hard for the users to play. As you can see in the screenshot below, there is a...
  5. Replies
    0
    Views
    283

    Egg zavier live

    For the last day of Egg Zavier ill be streaming for the last day like last year! Hope you enjoy!!

    https://youtube.com/watch?v=iyhO7Nb9MJM&feature=share

    Sent from my SM-G950W using Tapatalk
  6. Replies
    14
    Views
    931

    It's how it sounded like. Anyway lol have a nice...

    It's how it sounded like. Anyway lol have a nice day [emoji3]

    Envoyé de mon SM-G998W en utilisant Tapatalk
  7. Aww, I'm actually shocked! Thank you so much it...

    Aww, I'm actually shocked! Thank you so much it mean a lot to me!

    Envoyé de mon SM-G998W en utilisant Tapatalk
  8. Replies
    14
    Views
    931

    To make you speak and it worked Envoyé de mon...

    To make you speak and it worked

    Envoyé de mon SM-G998W en utilisant Tapatalk
  9. Replies
    14
    Views
    931

    Lol I just saw this. If you don't wanna watch the...

    Lol I just saw this. If you don't wanna watch the video then you can go to another thread. I didnt asked you anything tho. And BTW, Videos are more entertaining than a huge and boring list. Useless...
  10. IGN: Lemon THEME: Watching a beginner ...

    IGN: Lemon

    THEME: Watching a beginner

    YOUTUBE LINK: https://www.youtube.com/channel/UC4iMsUHPkdPv8oDZlBplEzw

    VIDEO LINK: https://youtu.be/dqOJGJTTPz0
  11. You can post it on Twitch or Trovo if you don't...

    You can post it on Twitch or Trovo if you don't have a Youtube channel.
  12. I know this, but i since its going to be on their...

    I know this, but i since its going to be on their social media maybe they didnt want copyrighted stuff.
  13. This is a good question, i mean if its not...

    This is a good question, i mean if its not copyrighted can we use it?
  14. This is actually interesting and fun ! ;)

    This is actually interesting and fun ! ;)
  15. Who helped me out..? Hmmm my wallet definitely 💁

    Who helped me out..? Hmmm my wallet definitely 💁
  16. Replies
    39
    Views
    2,182

    LOL! Im a scammer? People knows me and how...

    LOL! Im a scammer? People knows me and how generous i am with players especially the ones that need help most. Only thing you want to do its ruin people reputation for your own pleasure. Btw Zix isnt...
  17. Replies
    39
    Views
    2,182

    Lol ya'll tryna make drama to people actually...

    Lol ya'll tryna make drama to people actually give their OWN time and ENERGY to make something interesting in game since its dead. It was your own choice to participate its not like he forced people...
  18. Replies
    1
    Views
    437

    Pvp can be fun!

    https://youtu.be/7KXDwo6op8M
  19. Replies
    27
    Views
    1,905

    Why removing Normal honor? The game started to be...

    Why removing Normal honor? The game started to be active again.. Many people quit because Normal pvp wanst affordable. Now we see a new generation, people that can finaly pvp for the first time.. Why...
  20. Replies
    157
    Views
    23,041

    The best event u guys made so far. Even tho i...

    The best event u guys made so far. Even tho i suck its really fun.😂 good job!
    -Lemon / Mely
  21. Replies
    14
    Views
    931

    At least in the video we see how they look like...

    At least in the video we see how they look like and where they spawn ;)
  22. Replies
    14
    Views
    931

    Elusive four and evasive six guide

    I saw alot of questions about those aps, aloottt of confusion also, players keep asking here, on youtube and in the game. So i made this video and wish it'll help you guys! Don't hesitate to ask...
  23. Replies
    124
    Views
    24,681

    There no badge for top 10?

    There no badge for top 10?
  24. Replies
    137
    Views
    14,000

    Sticky: I've tried it on live stream if you guys are...

    I've tried it on live stream if you guys are interested.
    https://youtu.be/OxgUKWhJeEg
    In my opinion it's a good step for something new especially for a "battle royal" mode. But, to be a real...
  25. Sticky: Welcome To The Arcane Legends Tournament League! Not So Hidden Anymore!

    Nice tournament :)
Results 1 to 25 of 55
Page 1 of 3 1 2 3