Search:

Type: Posts; User: TheChairmaker

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    296
    Views
    18,641

    I've finally capped now, and the sparkly axes...

    I've finally capped now, and the sparkly axes don't suit me -_- typical.
  2. Replies
    526
    Views
    26,011

    Lol, left that longer than usual :-( who knew...

    Lol, left that longer than usual :-( who knew there was no wifi in Canada?! It was good! Went to see Niagara Falls on it :D
  3. Replies
    296
    Views
    18,641

    YOU'RE SO MEAN TO ME *bursts into tears*

    YOU'RE SO MEAN TO ME *bursts into tears*
  4. Replies
    296
    Views
    18,641

    Certainly does :( Thanks :D Poor, poor...

    Certainly does :(


    Thanks :D


    Poor, poor Dree. You're so much less amazing *pats head consolingly*
  5. Replies
    296
    Views
    18,641

    Jeez, well done! Although, the Socialite and...

    Jeez, well done! Although, the Socialite and Classic outfits aren't very nice -_-
  6. Replies
    296
    Views
    18,641

    FINALLY capped in DL!! Through lots of Alma...

    FINALLY capped in DL!! Through lots of Alma Vasquez's hard work and lots of Cultist Spirit's time, I have finally reached the level where I can actually wear my Solstice Fire Star ;)

    Well, that...
  7. Replies
    296
    Views
    18,641

    I actually chortled when I saw that photo ;) ...

    I actually chortled when I saw that photo ;)



    Feeling's mutual :D
    #falsefeelingsofcamaraderie
  8. Replies
    296
    Views
    18,641

    :D Dree, we must settle our dispute thusly! Our...

    :D Dree, we must settle our dispute thusly! Our guilders have to split their love! It's not cool!
    #totallytryingtowinbybeinggood
  9. Replies
    296
    Views
    18,641

    You're such an evil little nasty person! You...

    You're such an evil little nasty person! You can't do that! Fine. I'll offer a TRIPLE thing! Yep, that's right! For confirming what you already know is true, you get THREE things!!!! Vote for Zak...
  10. Replies
    296
    Views
    18,641

    Campaign time. Vote for me and you can...

    Campaign time.
    Vote for me and you can have...uhh...a Thing! Yes, folks, for boosting my ego you can win an exclusive Thing! Don't hold back your votes now!
  11. Replies
    296
    Views
    18,641

    Am I allowed to gloat? Yes? Yes, I am. Good. I...

    Am I allowed to gloat? Yes? Yes, I am. Good.

    I have an Eagle Mask.

    Yes, you are jealous. I thought so ;)
  12. Replies
    526
    Views
    26,011

    Thanks :D

    Thanks :D
  13. Replies
    526
    Views
    26,011

    Yay! It's my birthday!

    Yay! It's my birthday!
  14. Replies
    296
    Views
    18,641

    Well done! I'm 12k through now lol, allies FTW!

    Well done! I'm 12k through now lol, allies FTW!
  15. Replies
    526
    Views
    26,011

    You do! How was your holiday?

    You do! How was your holiday?
  16. Pocket Planes - Part Trades and Discussion

    So I'm nearly up to Class Three aircraft, and thought I'd offer up some of my old planes as well as making a place to discuss this awesome game ;) I'm gonna be offline for a week, but be sure I'll...
  17. Replies
    1,094
    Views
    40,690

    Aww, thanks! Hang on, I'll reciprocate ;) ...

    Aww, thanks! Hang on, I'll reciprocate ;)



    I only have one ATM, and IDK what it is yet :cold: My Olympic isalnd also houses my Dragon Track and my Gold :D
  18. Replies
    1,094
    Views
    40,690

    Welcome to our lil' splinter of the STS community...

    Welcome to our lil' splinter of the STS community ;)
  19. Replies
    1,094
    Views
    40,690

    POCKET PLANES ;) Who likes the new Olympus...

    POCKET PLANES ;)
    Who likes the new Olympus dragons? They look cool, but they're hard to get. Any luck yet?
  20. Replies
    1,094
    Views
    40,690

    It's hilarious. I thought as a rare dragon it...

    It's hilarious. I thought as a rare dragon it would be awesome, but it's really not! The races are great, only problem is my iPad forecloses DragonVale sometimes while playing :heart-borken: despite...
  21. Replies
    1,094
    Views
    40,690

    Cool story bro. Needs more dragons and "faeces."

    Cool story bro. Needs more dragons and "faeces."
  22. Replies
    1,094
    Views
    40,690

    Is the Dragon Track not utterly awesome? I don't...

    Is the Dragon Track not utterly awesome? I don't mean in reward terms lol, only in coolness value ;)
    Try racing a Gold. I dare you. It's the slowest thing ever to fly.
  23. Replies
    526
    Views
    26,011

    I can nickname you whatever I like ;)

    I can nickname you whatever I like ;)
  24. Replies
    526
    Views
    26,011

    Heresy. Also, I'll call you Darry if I want - its...

    Heresy. Also, I'll call you Darry if I want - its a nickname!
  25. Replies
    42
    Views
    1,834

    That's really, really bizarre. Maybe he's just,...

    That's really, really bizarre. Maybe he's just, IDK, mad? ;)
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4