Search:

Type: Posts; User: Hardrush

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    24
    Views
    579

    Sticky: It looks cool but .... Many players can only buy...

    It looks cool but .... Many players can only buy the set after someone picks it up
    I suggest that this title "No mercy" be acquired when filling the stock of colony coins (10,000)

    Enviado de meu...
  2. Replies
    1
    Views
    87

    Sticky: you could add more tokens per waves One tokene...

    you could add more tokens per waves
    One tokene per wave is too low

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  3. Replies
    24
    Views
    579

    Sticky: RIP NAP PRICE RIP PVP PRICE RIP ELITE ELIXIR...

    RIP NAP PRICE
    RIP PVP PRICE
    RIP ELITE ELIXIR PRICE

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  4. Replies
    24
    Views
    579

    Sticky: I just can receive the tokens if i died ? Or the...

    I just can receive the tokens if i died ? Or the time over?

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  5. Replies
    24
    Views
    579

    Sticky: Ye but i already did 3 runs ... And it still 0 ...

    Ye but i already did 3 runs ... And it still 0

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  6. Replies
    24
    Views
    579

    Sticky: Thx so much for this update Lemme ask . . ....

    Thx so much for this update

    Lemme ask
    .
    .
    .
    .
    How we can get this coin
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210402/6e36243a07350760a9b4205b593c8b13.jpg
  7. Replies
    2
    Views
    175

    "God hear you" amen Enviado de meu moto g(8)...

    "God hear you" amen

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  8. Replies
    11
    Views
    373

    Nice bro keep it Enviado de meu moto g(8)...

    Nice bro keep it

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  9. Replies
    25
    Views
    1,079

    xD u know u own my respect Enviado de meu moto...

    xD u know u own my respect

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  10. Replies
    11
    Views
    373

    Hmmmmm ._. thx bro.. and good lucky :) Enviado...

    Hmmmmm ._. thx bro.. and good lucky :)

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  11. Replies
    25
    Views
    1,079

    Ye i will give some ideas for sts .. i think i...

    Ye i will give some ideas for sts .. i think i can help

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  12. Replies
    25
    Views
    1,079

    Something about space and punk look......

    Something about space and punk look...
    Hehehhehehehe ;)

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  13. Replies
    25
    Views
    1,079

    Cool but nowaday nobody care about arb .. we...

    Cool but nowaday nobody care about arb .. we need a New Vanity ....NEW VANITY IS NOT A NEW COLOR


    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  14. Replies
    25
    Views
    1,079

    Thats a old event and i really dont want play...

    Thats a old event and i really dont want play this event again waiting that it will be cool.. like last time no

    STS just act like they still care bout sl but everybody know the true..

    Im...
  15. Replies
    25
    Views
    1,079

    I think this type mini-event dont work in sl (...

    I think this type mini-event dont work in sl ( Vans only for self-use) the game's focus is the trade marketing u spent ur money on game to get rich.
    Im really surprise that they just pull a old...
  16. Replies
    66
    Views
    2,819

    Hmm okay ._.

    Hmm okay ._.
  17. Replies
    25
    Views
    1,079

    ._. are u kidding me? Enviado de meu moto...

    ._. are u kidding me?


    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  18. Nice Enviado de meu moto g(8) power usando o...

    Nice


    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  19. Replies
    7
    Views
    407

    Yall guys dream too much Enviado de meu moto...

    Yall guys dream too much

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  20. Replies
    66
    Views
    2,819

    Brotha i will explain the poblem in wpp.. pm me ...

    Brotha i will explain the poblem in wpp.. pm me

    Enviado de meu moto g(8) power usando o Tapatalk
  21. Replies
    6
    Views
    218

    Yes i been online cuz.. i needed say goodbye for...

    Yes i been online cuz.. i needed say goodbye for some friends...
    And i i been thinkinh about back to UCS and only a event (G.O.A.T.) can pull me back
  22. Replies
    6
    Views
    218

    Maybe yall can show me how enjoy SL again xD ...

    Maybe yall can show me how enjoy SL again xD

    Enviado de meu Moto G (4) usando o Tapatalk
  23. Replies
    6
    Views
    237

    What the .....? Enviado de meu Moto G (4)...

    What the .....?


    Enviado de meu Moto G (4) usando o Tapatalk
  24. Replies
    6
    Views
    218

    Goodbye Star Legends :[

    Oscaanekish
    Shobi
    Hib
    Cashback
    Johnyjohny
    Hitto

    Say Goodbye for this Legends LoL
  25. Replies
    66
    Views
    2,819

    Why did u replyed my post??

    Why did u replyed my post??
Results 1 to 25 of 142
Page 1 of 6 1 2 3 4