Search:

Type: Posts; User: epicwolfgang

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    36
    Views
    2,087

    rip off

    3 times now i bought the winter vainity packs and got the same lame mistle toe hat thanks for giving me a hat thats so ugly I wouldnt wear it if it gave me 100% luck Im NEVER spending plat on winter...
  2. Replies
    8
    Views
    370

    lol

    I totaly have a zomby guild ;) the zombie guild of cthultu lol
  3. Replies
    0
    Views
    305

    new guild

    Just started it today, got the castle...I'm Armistar if anyone wants to join add me msg me become a zombie guild memeber :D
  4. Replies
    4
    Views
    423

    red dragon shows, cowards run?

    why is it that no one EVER seems to stay for the red dragon are there that many soft players in the 70s? come on ppl really why even go into the lvl if your not gunna kill the dragon.
  5. why not* put lvl restrictions

    why not* put lvl restrictions
  6. sts why put lvl restrictions already...the ppl...

    sts why put lvl restrictions already...the ppl who actualy play the game want em...maby this should be concidered befor xmas comes around cuz I wont be playing thouse lvls if I think a buch of...
  7. no cuz when a lvl 70 person shows up in a lvl 10...

    no cuz when a lvl 70 person shows up in a lvl 10 make they help they make things go faster they dont slow anyone down and there not just standing back just out of range of damage but just close...
  8. lol lvl mooches are taking the joy out of the holloween lvls

    All the low lvl ppl showing up in 70+ makes you dont get super xp there all you do is take the space of a lvl appropriate person. we all know your there to steal xp and drops without having to do the...
  9. Aaahh I'll have to look into this when I get home...

    Aaahh I'll have to look into this when I get home sounds like this could be the case. Thanks for the feedback
  10. Yep 100% sure got invited to road to humania by a...

    Yep 100% sure got invited to road to humania by a few diff ppl
  11. I keep getting invited to join ppl in humania

    So I'm runnin around, doing my thing...when lo and behold an invite to humania! I can't see the ppl who invited me and there's no humania on my map...is there a new client and it just hasnt reached...
  12. Replies
    73
    Views
    5,193

    What I want to know is...will the dragon ALSO do...

    What I want to know is...will the dragon ALSO do the lame upsidedown backwards thing othet pets do?, cuz if so I wont want it...
  13. Replies
    2
    Views
    889

    Never mind found the apk link lol my bad

    Never mind found the apk link lol my bad
  14. Replies
    2
    Views
    889

    cant download...

    I have the samsung galaxys captivate it wont let me download files over a certain size Ive learned to sideload my apps to overcome this now i just need an apk direct download....
  15. Replies
    3
    Views
    1,408

    I'm having the same problem on my galaxy s...

    I'm having the same problem on my galaxy s captivate
  16. So my question is...does big luck from last year...

    So my question is...does big luck from last year grant a lil luck from last year durring the celebration?
  17. Replies
    1
    Views
    743

    on most networks the more you use your mobile net...

    on most networks the more you use your mobile net the slower it gets.
  18. Replies
    19
    Views
    1,897

    or check cowboom for used android phones

    or check cowboom for used android phones
  19. Replies
    19
    Views
    1,897

    walmart now has an android phone no contract...

    walmart now has an android phone no contract thats a good price
  20. Replies
    9
    Views
    1,246

    yay!

    OMG! Thank you so much for fixing this :) I'm downloading right now on my galaxy s captivate! YAY!
  21. Replies
    9
    Views
    1,246

    me too

    Samsung galaxy s captivate wont let me download anything over 30 mb and after the update it 30.07 mb :( I hope they'll make it .07 smaller on the next update...
Results 1 to 21 of 21