Search:

Type: Posts; User: Fiery

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    1,855

    Can anybody provide me with a price update on...

    Can anybody provide me with a price update on these things? lol
  2. Replies
    8
    Views
    384

    bump, still buying heroic samael

    bump, still buying heroic samael
  3. Replies
    8
    Views
    384

    Selling Rogue/Other Items

    BUYING: HEROIC SAMAEL 30M

    Selling:

    Pernicious Haste Ornament of Brutality (DEX) - Full Awaken, 3% ALL, 50% Gold Loot, 8% Movement Speed

    Recipe: Arcanite Dreambot / Recipe: Arcanite Ripmaw
    ...
  4. 46m pure gold

    46m pure gold
  5. price guenivare?

    price guenivare?
  6. Just relax dude. They'll get back to you...

    Just relax dude. They'll get back to you eventually no need to fret
  7. ooh.. heroic egg hunters? :O

    ooh.. heroic egg hunters? :O
  8. Replies
    10
    Views
    779

    How was Somberholt good? (Not saying it wasn't, I...

    How was Somberholt good? (Not saying it wasn't, I just wasn't active during Somber expansion)
  9. Thread: Sack of Jewels?

    by Fiery
    Replies
    5
    Views
    1,399

    Alright, I'm over here trying to get nobles haha....

    Alright, I'm over here trying to get nobles haha. Would be cool if there was a legendary sack of jewels with better jewels, or sack of gems? wink wink


    won't happen lol
  10. Thread: Sack of Jewels?

    by Fiery
    Replies
    5
    Views
    1,399

    Basically standard and below? That's all I've got.

    Basically standard and below? That's all I've got.
  11. Thread: Sack of Jewels?

    by Fiery
    Replies
    5
    Views
    1,399

    Sack of Jewels?

    Clarify what just comes out those damn bags. I've been getting damaged and weak jewels left to right.
  12. Thread: Event Drops?

    by Fiery
    Replies
    0
    Views
    294

    Event Drops?

    I'm quite sure this isn't going to work for winter event as it's late, or any event at all, just suggesting.

    So, as many of you guys know, when you do event runs (such as halloween or winter)...
  13. Replies
    14
    Views
    1,855

    lmao zeus -.-

    lmao zeus -.-
  14. Replies
    14
    Views
    1,855

    Quick Topic : Colorful Birthday Balloon Wings

    Hey guys, just want to know if you guys are going to keep these wings, or not. I have a pair, as there are only about 80 in the game. It's probably going to go up in price after a while.

    Well,...
  15. Replies
    29
    Views
    3,765

    Account Created: 2011-08-11 I played...

    Account Created: 2011-08-11

    I played 2012,stopped playing 3 years, came back 3 months ago

    wait 1,444 Platinum Spent wtf no way dude (never bought plat b4, non plat user, struggle is real)

    ...
  16. You got a skill build for lv 10 pvp rogue?

    You got a skill build for lv 10 pvp rogue?
  17. Gold Donkey. No, seriously. Well, when I...

    Gold Donkey.

    No, seriously.

    Well, when I first began? Dang. I can't remember, really. What I like now is SNS, and Whim was a cool one back then, too.
  18. Replies
    1
    Views
    595

    Level 10 Rogue Pvp Build?

    I'm thinking of making a level 10 rogue pvp, and build you guys recommend? Please leave them down below, it'd be much appreciated. Thanks.
  19. Strange. It worked for me about 6 hours ago and...

    Strange. It worked for me about 6 hours ago and just suddenly stopped, ugh.
  20. STS, I'm getting sick of this too. I've done over...

    STS, I'm getting sick of this too. I've done over 15 offers and no platinum, it's bugged AF. Come on, what's the use of this double platinum thing?
  21. Thread: Vamprical Visage

    by Fiery
    Replies
    7
    Views
    711

    Good, it got fixed. A little strange for it to be...

    Good, it got fixed. A little strange for it to be 15 plat, especially when all the faces are bought with story tokens. What I hate is that, when I bought the face, it changed it automatically so I...
  22. Wow. I have never dropped 3 Ren'gols in one run....

    Wow. I have never dropped 3 Ren'gols in one run. Seems impossible to even get 2 sometimes.
  23. Thread: Fast money

    by Fiery
    Replies
    22
    Views
    2,722

    Planar Tombs Arena KM3 Elite Maps Farm...

    Planar Tombs
    Arena
    KM3
    Elite Maps
    Farm Dragkin Teeth

    There are much more, but those are the most efficient. Also, my favorite one is merching :wink:
  24. Replies
    13
    Views
    1,477

    When I'm playing my app crashes randomly haha.

    When I'm playing my app crashes randomly haha.
  25. You know, half of these offers don't work lmao.

    You know, half of these offers don't work lmao.
Results 1 to 25 of 33
Page 1 of 2 1 2