Search:

Type: Posts; User: Yuying

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds; generated 29 minute(s) ago.

  1. Ni Hao~ Revelatians! Just a friendly...

    Ni Hao~ Revelatians!


    Just a friendly reminder, be careful always especially now that Covid Cases has been increasing rapidly. We hope everyone are safe. Always wear your face mask and wash your...
  2. Dragon is really cool ngl :smile:

    Dragon is really cool ngl :smile:
  3. We are going back to do Guild Event!

    We are going back to do Guild Event!
  4. :bee: Happy New year

    :bee:




    Happy New year
  5. :strawberry::star: :snowman: :star::strawberry:...

    :strawberry::star: :snowman: :star::strawberry:

    :snowman:

    :snowman:


    :love_heart: Christmas is most truly Christmas when we celebrate it by giving the light of love to those who need it...
  6. Tysm for this event! I also got some question...

    Tysm for this event! I also got some question cinco :D Does the guild event system works in event zone? Cus we would like to encourage our fellow guild members to play the event :snowman:
  7. I like the The Rare Gift Sack and Ugly sweater,...

    I like the The Rare Gift Sack and Ugly sweater, it gonna look really cool :)
  8. Replies
    2
    Views
    437

    Omg plsss Love ittt!

    Omg plsss Love ittt!
  9. Yes pls increase gold, it would help us a lot to...

    Yes pls increase gold, it would help us a lot to start New Years.
  10. "You Have to give Respect to get Respect" ...

    "You Have to give Respect to get Respect"



    As a Guild, we need to treat each other with RESPECT regardless of our position in a certain Guild. Some Officers thought that they need to be...
  11. Sticky: I like these suggestions for the title colour and...

    I like these suggestions for the title colour and I've a few more suggestions . You could use gold but not standard gold , kind of like the gold colour of the 666 title since we don't have any title...
  12. Replies
    13
    Views
    1,924

    Seem like the update is for cheater advantage :\...

    Seem like the update is for cheater advantage :\ we been farming since day 1 then other who never even catch up now rush to farm lol
  13. GoodLuck in Event Fam!

    GoodLuck in Event Fam!
  14. Sticky: Yes plssss That little one look sooo cute

    Yes plssss That little one look sooo cute <3
  15. Halloween Event has come to an end hope everyone...

    Halloween Event has come to an end hope everyone got everything you need! We will be going back to do guild event weekly. Good luck and have a fun weekend Fam ^_^
  16. DL Halloween Event 2021 is about to end soon....

    DL Halloween Event 2021 is about to end soon. Make sure you got all the vanity you need Fam! Goodluck <3
  17. HELLO THERE, WELCOME OUR FUTURE GUILD OFFICERS! ...

    HELLO THERE, WELCOME OUR FUTURE GUILD OFFICERS!

    BECOMING AN OFFICER , CANNOT BE MEASURED WITH YOUR IN-GAME STATUS.

    You can be an Officer if the Master APPOINTED / PROMOTED you directly....
  18. Welcome November :snowman: New month New...

    Welcome November :snowman: New month New beginning New mindset New focus New start New goals New results. :)

    Goodluck in Event Fam!
  19. Happy halloween!

    Happy halloween!
  20. Replies
    14
    Views
    1,821

    Hi Cinco! We really love these Halloween Costumes...

    Hi Cinco! We really love these Halloween Costumes :) maybe Pumpkin Head/Mask can be added as well next time.

    Also we think maybe in the future you can add these items related from those Halloween...
  21. Replies
    1
    Views
    607

    Tokens is still so little, pls increase more....

    Tokens is still so little, pls increase more. Tysm for this fun event!
  22. Hi Cinco, and the rest of the Developers and...

    Hi Cinco, and the rest of the Developers and Moderators!

    Halloween is approaching...all of these suggested Equipments and Vanities (posted above) are Halloween Themed. Such as Clown Themed...
  23. Hi Cinco, and the rest of the Developers and...

    Hi Cinco, and the rest of the Developers and Moderators!

    Halloween is approaching...some of these suggested Equipments and Vanities (posted above) are Halloween Themed. Such as the Skull pets...
  24. HELLO FAM! As requested we added Vanities...

    HELLO FAM!

    As requested we added Vanities Collection, Gems and Weapons Collection. We also added Store Items List, Types of Elixirs, and Achievements Guide.

    All of these can be found in our...
  25. Hello Fam! :moon: Our PvP Guild Event was...

    Hello Fam! :moon:

    Our PvP Guild Event was indeed a blast. Thank you to all the participants and for the positive feedback. Now that its finished we're back to our weekly Guild Event using the...
Results 1 to 25 of 73
Page 1 of 3 1 2 3