Search:

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 1.00 seconds.

  1. Miley cyrus survives

    Miley cyrus survives
  2. Replies
    32
    Views
    1,463

    Everyone is very generous with their thanks :)...

    Everyone is very generous with their thanks :) which is a good thing
  3. Replies
    32
    Views
    1,463

    Should be called PL 2 though, simple "2" is too...

    Should be called PL 2 though, simple "2" is too mainstream.



    Just like Naked Gun 2
  4. Replies
    32
    Views
    1,463

    PL2? *shifty eyes*

    If you don't poke around in other stg forums you wouldn't have seen this
    Z made a thread about being hesitant to play another game after PL's lack of development.
    G is responding to a bunch of...
  5. Thread: Hi!

    by MightyMicah
    Replies
    16
    Views
    723

    Nah, they didn't make me weird at all.

    Nah, they didn't make me weird at all.
  6. Replies
    45
    Views
    4,155

    Hey Z, we totally appreciate your position. ...

    Hey Z, we totally appreciate your position.

    We've explained many times why most of our MMO efforts are going into AL instead of the other three Legends games. We've also explained that we are...
  7. Replies
    63
    Views
    2,860

    Most people open crates to loot mythic or arcane...

    Most people open crates to loot mythic or arcane items. Removal of 50k really just slows people down from opening more crates. You loot 50k, this allows you to buy a few more crates to open (now or...
  8. I don't think anyone is opening locked crates...

    I don't think anyone is opening locked crates hoping to get 50k gold. They are opening hoping to get arcane and mythic items. Removing 50k reward from locked crates will have little effect on the...
  9. Replies
    69
    Views
    4,256

    Omg dont start something zeusblade

    Omg dont start something zeusblade
  10. Replies
    67
    Views
    3,448

    I rarely put people down on forums, Zhau. Just my...

    I rarely put people down on forums, Zhau. Just my opinion that everyone is equal and has an equal voice irrespective of who they are! :)

    ~

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
  11. Replies
    67
    Views
    3,448

    I will also like to add that AL has been doing...

    I will also like to add that AL has been doing well so far, the f2p and p2w aspect of the game have been in balance till date, at least confronted to other games that enter in the free category.
    ...
  12. Replies
    67
    Views
    3,448

    The Platinum Carrot.

    So I've been silently (well not that silently) watching the forums and I've made a some acute observations regarding one topic- Platinum buyers. The haughty attitude of some people regarding the plat...
  13. Replies
    18
    Views
    865

    AL players who once loved PL

    There is a movement to start a kickstarter project to bring a new cap to PL through public funding instead of in-app purchases. If you are interested in learning more read about it by clicking below....
  14. Replies
    161
    Views
    4,288

    Yup, people are just plain lazy (like me). ...

    Yup, people are just plain lazy (like me).


    Sent from my iPad using Tapatalk
  15. Replies
    161
    Views
    4,288

    This is a troll thread. If you can't figure out...

    This is a troll thread. If you can't figure out where to place the rest of the gold, I am laughing hysterically....

    Cheap method:

    1) Do daily token quest
    2) Repeat #1 until you get 120 tokens...
  16. Thread: Friends

    by Anarchist
    Replies
    14
    Views
    638

    Pepsi and coke are for children, I nearly missed...

    Pepsi and coke are for children,
    I nearly missed a bottle of heineken in the fridge it was hidden behind yesterday leftovers.


    #Childrendrinkcoke.
    #Mendrinkbeer.
  17. Replies
    370
    Views
    14,585

    Finally. A good word in. And this says something...

    Finally. A good word in. And this says something about both sides. What I read before this was several pages of "no, you did it first!" and "Hey mom! He punched me when you weren't looking!"
    ...
  18. Replies
    19
    Views
    999

    Grimm's egg is the best I think :) Sent from...

    Grimm's egg is the best I think :)

    Sent from my SM-N900 using Tapatalk
  19. Replies
    33
    Views
    3,395

    with those stats...2min in elites seem slow lol...

    with those stats...2min in elites seem slow lol...
  20. Replies
    43
    Views
    1,825

    The reason why this wont happen is simple: They...

    The reason why this wont happen is simple: They dont want you using a capped pet at low levels. this would break many things in the game in general. Even scaling the pet to your toons current level...
  21. Replies
    256
    Views
    13,178

    Billy Rip

    Billy



    Rip
  22. Replies
    256
    Views
    13,178

    Silly Doc, read instructions u sillypoo: "If...

    Silly Doc, read instructions u sillypoo:

    "If you could bring back ONE friend"
  23. Replies
    256
    Views
    13,178

    Cheen, Kiwi, Multi, Flacs, Urqui, billybob...

    Cheen,
    Kiwi,
    Multi,
    Flacs,
    Urqui,
    billybob (he's not banned though),
    Faliziaga (not banned),
    paddy (not banned),
    EFM (idk if he's still alive),
    Coot (you haven't posted in a while! I know...
  24. Nice april fool.. Hehe I can't believe until...

    Nice april fool.. Hehe

    I can't believe until 1st April is over lol
  25. Male rogue pls Sent from my iPhone using...

    Male rogue pls


    Sent from my iPhone using Tapatalk
Results 1 to 25 of 142
Page 1 of 6 1 2 3 4