Search:

Type: Posts; User: brizo

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    0
    Views
    393

    IMMORTALS NPC Dress Up Party!

    Immortals NPC Dress Up Event! :cool:


    Okay guildies, we got creative and decided to have a few people go around and pick out an NPC (Non Playable Character) and dress up like them, sort of like...
  2. wether its worth it or not is up to u in the long...

    wether its worth it or not is up to u in the long run mate...ppl seem to just be giving their opinions here (no offense) but for me, i think its worth it if ur doing them just so you can have all ur...
  3. Replies
    31
    Views
    1,278

    i think, if ppl got vanities for being on...

    i think, if ppl got vanities for being on leaderboards, it'd be cool, yes, but then everyone would just do it for the vanities, not b/c they actually want on the leaderboards.
  4. Thread: Blog!!!!

    by brizo
    Replies
    1
    Views
    421

    yeah, i get bored and want something to read so i...

    yeah, i get bored and want something to read so i come here lol...i just wont read any books i have :p
  5. Thread: Blog Blog!

    by brizo
    Replies
    5
    Views
    702

    i have a feeling this may not last long lol may...

    i have a feeling this may not last long lol
    may be like when STS allowed screenies on their FB page...
  6. Replies
    0
    Views
    1,032

    Immortals Halloween Party & Costume Contest!!

    Immortals Party & Costume Contest! :ghost:
    Sunday, October 30th
    9pm EST
    6pm PST
    Costumes will be judged by other members!
    Cash prizes for 1st, 2nd, and 3rd places.
    Good luck to all, and...
  7. Thread: pl rocks

    by brizo
    Replies
    1
    Views
    513

    agreed. ^^ love this game lol, i totally...

    agreed. ^^
    love this game lol, i totally stopped playing anything else, and still dont play anything else. amazing game :)
  8. Replies
    25
    Views
    1,377

    ik this isnt gonna help, but i'd say zhaucakiee...

    ik this isnt gonna help, but i'd say zhaucakiee since hes always super friendly and helpful to me. :)
  9. Thread: PL Pet Contest!!

    by brizo
    Replies
    99
    Views
    9,791

    lol looks fun...anyone know how to upload things...

    lol looks fun...anyone know how to upload things from an ipad now? rofl
  10. Replies
    26
    Views
    1,708

    oh boy...lol i got quite a few :P Fallen...

    oh boy...lol i got quite a few :P

    Fallen Angels- Black Veil Brides

    In My Time of Dying- Led Zeppelin

    Prayer '94 -Bon Jovi

    I Dont Wanna Stop- Ozzy Osbourne
  11. lol thats a hoot, the comments r pretty funny too...

    lol thats a hoot, the comments r pretty funny too *cof* apollo...lolzz :)
  12. Thread: Depression.

    by brizo
    Replies
    28
    Views
    3,373

    i was depressed for a bit lately, and i found...

    i was depressed for a bit lately, and i found that once i was with friends, keeping myself busy with homework, and trying out for soccer, i almost never have time to feel depressed anymore. altho, it...
  13. Thread: Vanity Pets

    by brizo
    Replies
    33
    Views
    9,929

    i heard u have to find a dragon egg nd i think...

    i heard u have to find a dragon egg nd i think all this comes out with mount fang...just sayin now, this is what i heard, not nessicerily true.
  14. *cof cof* or if ur me, try an frame em somehow......

    *cof cof* or if ur me, try an frame em somehow... ;)
  15. Replies
    21
    Views
    1,375

    im not tryna make this as an excuse, but when i...

    im not tryna make this as an excuse, but when i logged on this morning, i saw this. i deleted the post asap...still not quick enough tho :(. after a bit of work and help from Sherlock, i found out...
  16. Replies
    10
    Views
    888

    welcome! if u ever need any help just let me...

    welcome! if u ever need any help just let me know kay?
    add me or pm here(s):
    IGN: Brizo
    Facebook: King Brizo
    (here too of course)
    or Twitter: @KingBrizo
    im always on them at least once a day,...
  17. Thread: mount fang

    by brizo
    Replies
    18
    Views
    1,504

    i heard it was coming out late october, then...

    i heard it was coming out late october, then heard it was coming out sometime in november, and my buddy just told me tht a dev said after the new years...idk wht to believe anymore, but i do wanna...
  18. Thread: Hello XD

    by brizo
    Replies
    8
    Views
    556

    definatly the best game ever lolzz if u ever...

    definatly the best game ever lolzz
    if u ever need any help with anything mate, im either here, facebook (King Brizo) or on PL. add me, or pm, either works,,and ill try to help ya out as much as i...
  19. Replies
    263
    Views
    18,337

    Poll: deff after xmas, i got 2 weeks off lol...if u...

    deff after xmas, i got 2 weeks off lol...if u released it now, some ppl (like me) r gonna be upset they didnt get tht long to hit 61. we had 6-7 months with the 56 cap, but really guys? only a month...
  20. id love to help when im on, but wont be on much...

    id love to help when im on, but wont be on much till after the 20th
  21. Replies
    81
    Views
    2,513

    IGN: Brizo bri zo zozo zoey chief

    IGN: Brizo
    bri
    zo
    zozo
    zoey
    chief
  22. Replies
    49
    Views
    10,622

    nice...one for PL would be cool since i dont rly...

    nice...one for PL would be cool since i dont rly use SL much lol
  23. Replies
    5
    Views
    571

    lol i heard its comin out for PC in...

    lol i heard its comin out for PC in december...yay...gettin PC users now lol

    and yeah, sellin it was probably smart, bc now u get the one with the bigger screen :P
  24. Replies
    11
    Views
    658

    haha i got more stupid questions,,and some of em...

    haha i got more stupid questions,,and some of em i found rly funny :P

    1. How come wrong numbers are never busy?

    2. Do people in Australia call the rest of the world "up over"?

    3. Does that...
  25. Replies
    8
    Views
    668

    haha i can only play PL now,, maybe a lil SL in...

    haha i can only play PL now,, maybe a lil SL in there too...there just is nothing better :P
Results 1 to 25 of 69
Page 1 of 3 1 2 3