Search:

Type: Posts; User: flashio

Page 1 of 16 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    112

    Sold thread closed

    Sold thread closed
  2. Sticky: Personally like it, it indeed looks like a crack...

    Personally like it, it indeed looks like a crack in an Iced surface so ok, as for the standards well, there has to be many kinds of auras better looking ones like witchfinder, and regular ones like...
  3. Replies
    4
    Views
    112

    Still selling

    Still selling
  4. Replies
    2
    Views
    130

    70m Ign Boingon

    70m
    Ign Boingon
  5. Replies
    4
    Views
    112

    Still selling

    Still selling
  6. Thread: Vanity Helmets

    by flashio
    Replies
    7
    Views
    635

    Maybe pissed cuz cnt fulfill the yoga position...

    Maybe pissed cuz cnt fulfill the yoga position correctly and can't relax? 🤔
  7. Replies
    1
    Views
    116

    70m Ign Boingon

    70m
    Ign Boingon
  8. Replies
    4
    Views
    112

    S] Arcanite Taika

    Auto 27m

    Leave offers below or send mail here or in game.

    Ign:Boingon
  9. Thread: Mage Armor

    by flashio
    Replies
    10
    Views
    279

    Mage are good as they are atm imo, maybe u just...

    Mage are good as they are atm imo, maybe u just need to nail the timings for shield heal and pet aa along with running so u don't get 1hitted so easily, get some practice and ull get the hang ezpz
  10. Replies
    9
    Views
    238

    1. - 1. If u wanna add chests that drop gold add...

    1. - 1. If u wanna add chests that drop gold add em in a token vendor, not for free, also how did u come up with having 100m as a reward for free, send me ur dealer contact pls.
    2. +1
    3. Rather...
  11. Thread: Hugulthu Wings

    by flashio
    Replies
    9
    Views
    517

    They are from Lovecraft chests 2018> and they...

    They are from Lovecraft chests 2018> and they were a pretty common drop so u probably will loot em by opening 10~ tho I don't remember if u get the wings for the class u open the chests on or their...
  12. Replies
    43
    Views
    1,394

    I been playing AL since December 2012 so I think...

    I been playing AL since December 2012 so I think I'm quite of an old player.

    All that awakening has done to this game is make the playing SIMPLER AND MORE P2P, with the ms awks u love for example...
  13. Replies
    43
    Views
    1,394

    How is killing pvp (armor awks on twink, and op...

    How is killing pvp (armor awks on twink, and op stats awake on endgame which further the gap between players) and ruining economy (gl just made things go worse and worse as gold farming became a...
  14. Replies
    15
    Views
    768

    It's as simple as a pet shouldn't make such...

    It's as simple as a pet shouldn't make such difference in a pvp fight, it should help, not 99.9%times grant u the victory.
    It's aa was clearly overpowered and was in deep need of a nerf for pvp,...
  15. Replies
    70
    Views
    9,540

    Sticky: I think haste% capped at 70% it was answered when...

    I think haste% capped at 70% it was answered when the Ebon armor proc+Dozer axe proc haste bugg was reported tho I don't remember the exact number
  16. Replies
    70
    Views
    9,540

    Sticky: Tysm 1 last question, are those buffs stackable...

    Tysm 1 last question, are those buffs stackable just like belt's proc?
  17. Replies
    43
    Views
    1,394

    Idk if this is a serious reply or not but looks...

    Idk if this is a serious reply or not but looks like u really don't understand the long-term impact this would have in game, pls next time b4 suggesting something think bout it's pros and cons first,...
  18. Replies
    70
    Views
    9,540

    Sticky: So what's the proc of pendant? Or it doesn't have?

    So what's the proc of pendant? Or it doesn't have?
  19. Replies
    43
    Views
    1,394

    -1 why would anyone want to add more awakenings...

    -1 why would anyone want to add more awakenings to different items just making the gap between f2p and p2p even wider, if u want stronger jwls just suggest new types of jwls or a higher lvl for jwls...
  20. Replies
    4
    Views
    272

    The difference is that one of em, idk which one,...

    The difference is that one of em, idk which one, granted +10 primary stats during the mother's day event
  21. Replies
    5
    Views
    208

    Still buying

    Still buying
  22. Replies
    501
    Views
    57,630

    Sticky: Idk if u meant that u can't find the...

    Idk if u meant that u can't find the participation vanity, if u did mean it then it's normal u can't find it, remiem was referring to the week 2 rewards in her post, vanity will take quite long time...
  23. Replies
    5
    Views
    208

    Still buying

    Still buying
  24. Replies
    2
    Views
    114

    But why recolor when we could have a brand new...

    But why recolor when we could have a brand new vanity tho?
  25. Replies
    16
    Views
    816

    What is it? Can't see the image...

    What is it? Can't see the image...
Results 1 to 25 of 377
Page 1 of 16 1 2 3 4