Search:

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 1.00 seconds.

  1. Thread: Been ages!

    by Jblazer
    Replies
    2
    Views
    843

    Been ages!

    Whatís up guys. Been years since I popped on her itís crazy and sad to see how it is now /: . But any old friends still here that remember me?
  2. Thread: Real Talk

    by Jblazer
    Replies
    4
    Views
    1,445

    Real Talk

    Downloaded SL tonight, just out of curiousity. Really miss the game and the community we had at one point. Made my heart sink when I log on to see like 15 people total across all towns. Just sucks...
  3. Thread: Stoping in

    by Jblazer
    Replies
    15
    Views
    3,032

    I'm here bby's considering coming back idkkkk

    I'm here bby's considering coming back idkkkk
  4. Replies
    16
    Views
    2,101

    Actually leaving this time

    Not that it matters, but yes I'm finally leaving STG. I'm kinda bored right now so I'm gonna tell everything leading up to this. I started on PL during sewers cap, I only knew a few people and didn't...
  5. Is RedRyder involved?:D

    Is RedRyder involved?:D
  6. Thread: Question!

    by Jblazer
    Replies
    20
    Views
    2,612

    Class doesn't matter, though I'm sure some...

    Class doesn't matter, though I'm sure some classes are more effective for farming. But you've only been farming for a week so yea lol. I farmed like this for about a month and didn't drop anything....
  7. Thread: Recommended

    by Jblazer
    Replies
    7
    Views
    1,188

    Darude- Sandstorm

    Darude- Sandstorm
  8. Replies
    18
    Views
    1,953

    Happy Birthday Arpluvial!

    Happy Birthday :D
  9. Replies
    43
    Views
    2,298

    I'm low key jealous of your plat ;-;

    I'm low key jealous of your plat ;-;
  10. No dud I 680 yy name nae scope 360 about a week...

    No dud I 680 yy name nae scope 360 about a week ago hit marker scope hax
  11. Replies
    36
    Views
    2,420

    Dis newb could poop on chu

    Dis newb could poop on chu
  12. Post of the year

    Post of the year
  13. Replies
    36
    Views
    2,420

    Quit LoL and go MLG CoD xD

    Quit LoL and go MLG CoD xD
  14. Lolololol changed my life

    Lolololol changed my life
  15. Replies
    19
    Views
    1,478

    Let's face it, in the end it's all about the...

    Let's face it, in the end it's all about the money.
  16. Replies
    27
    Views
    8,463

    Anyone else stop reading after the first sentence...

    Anyone else stop reading after the first sentence xD grats btw
  17. Replies
    9,665
    Views
    1,206,766

    Sticky: Ghost :D

    Ghost :D
  18. Replies
    16
    Views
    14,296

    R.i.p. Sl

    R.i.p. Sl
  19. Replies
    4
    Views
    1,118

    What are you doing STS

    It seems that STS likes to ban active veterans who still play or people who would come back to play. Like Zaon, Vader, the clowns. Like wth? Your not going to do anything with the game which is...
  20. Replies
    111
    Views
    19,661

    You all lose cuz i da bes. 1v1 me quickscopes m8...

    You all lose cuz i da bes. 1v1 me quickscopes m8 :D
  21. Replies
    32
    Views
    8,788

    Cool guide! (:

    Cool guide! (:
  22. Replies
    17
    Views
    1,082

    Yus!

    Yus!
  23. Replies
    25
    Views
    4,214

    ohhhhhhhh Sorry for the inconvenience Vak...

    ohhhhhhhh

    Sorry for the inconvenience Vak Vader
    -SamHayne
    xD
  24. Replies
    50
    Views
    11,249

    Dis necro tho

    Dis necro tho
  25. Thread: Warneds review

    by Jblazer
    Replies
    3
    Views
    377

    Nae nae 2014 yy no scope Semtex fakie fakie...

    Nae nae 2014 yy no scope Semtex fakie fakie silent shot
Results 1 to 25 of 223
Page 1 of 9 1 2 3 4