Search:

Type: Posts; User: Imcryingforu

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    24
    Views
    747

    Sticky: Imma keep it abuck with all of yall, this game...

    Imma keep it abuck with all of yall, this game bout dead af and it never gonna be alive again so just sell all yo stuff for irl cash and move on simple.
  2. Replies
    21
    Views
    1,100

    LMAO :banana:

    LMAO :banana:
  3. Replies
    21
    Views
    1,100

    [QUOTE=Hardrush;3404729]wow after that wunna you...

    [QUOTE=Hardrush;3404729]wow after that wunna you better change your name
    ohh wait...u did
    Hi Staffs*

    Lmao all i had to do was check leaderboards :frog:
  4. Replies
    21
    Views
    1,100

    Crazy this is another one of ur attempts to get...

    Crazy this is another one of ur attempts to get me banned? Because if you wanna bring ss into this, i have ss of you being racist, i have ss of you scamming, i have ss of you telling people if you...
  5. Replies
    21
    Views
    1,100

    The amount of times he has threaten to ban people...

    The amount of times he has threaten to ban people like if he was a sts official is beyond crazy, and he wonders why nobody likes him. There is literally a guild called banwunna2020 :banana:
  6. Replies
    21
    Views
    1,100

    Emailed sts about what exactly? Nobody is...

    Emailed sts about what exactly? Nobody is harassing. Nobody likes you because of the things you’ve done. I bet you that you have scammed 90% of the base online right now. And whenever we expose yo...
  7. Replies
    21
    Views
    1,100

    Oh since we are giving out suggestions, i suggest...

    Oh since we are giving out suggestions, i suggest you stop scamming people:chargrined:
  8. If 2 people tie for rank 10 will they both get the rank 10 reward?

    What will happen if 2 people tie
  9. Thank you now i know the basics of star legends

    Thank you now i know the basics of star legends
  10. If they add thruster to that pack im buying hecka...

    If they add thruster to that pack im buying hecka plat
  11. Will the unique back item be tradeable or non...

    Will the unique back item be tradeable or non tradeable?
  12. Haha r.ip lmaoo

    Haha r.ip lmaoo
  13. Wait you can get frozen death oh my

    Wait you can get frozen death oh my
  14. Oh thanks for clarifying

    Oh thanks for clarifying
  15. Whats the OP?

    Whats the OP?
  16. Replies
    8
    Views
    295

    Does nirvai vanity time capsule have a chance of...

    Does nirvai vanity time capsule have a chance of giving stealth cloak?
  17. Replies
    2
    Views
    179

    Noooooooooooooo

    Noooooooooooooo
  18. Cant waitttttttt

    Cant waitttttttt
  19. Replies
    8
    Views
    295

    Aye say sl aint better then al dawg, talk to me...

    Aye say sl aint better then al dawg, talk to me when you can turn your screen :stupid:
  20. Replies
    8
    Views
    295

    Halloween event 2020

    Any new info about the halloween event? Can we get a date plzzzz :frog:
  21. Replies
    22
    Views
    1,603

    haha nope Lol

    haha nope Lol
  22. Will thruster be a available?

    Will thruster be a available?
  23. Haha i thiught yall forgot about this game

    Haha i thiught yall forgot about this game
  24. Replies
    2
    Views
    482

    Interestinggggg

    Interestinggggg
  25. Halloween event in pl starts inna few hours while...

    Halloween event in pl starts inna few hours while we havent even gotten a preview tufff
Results 1 to 25 of 43
Page 1 of 2 1 2