Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 25 of 25

  Click here to go to the first Dev post in this thread.   Thread: Am i wrong?

  1. #21
    Senior Member codered's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    544
    Thanks Thanks Given 
    66
    Thanks Thanks Received 
    113
    Thanked in
    72 Posts

    Default

    Dont mind him just put any price u want.

  2. #22
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2019
    Location
    Singapore
    Posts
    504
    Thanks Thanks Given 
    2
    Thanks Thanks Received 
    61
    Thanked in
    39 Posts

    Default

    Why don't we all put steel commander for 100k

    Sent from my CPH2083 using Tapatalk

  3. #23
    Forum Adept Roycedamagnet's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    431
    Thanks Thanks Given 
    90
    Thanks Thanks Received 
    46
    Thanked in
    32 Posts

    Default

    Lmao this dude is everywhere. He offered 6mil for my forti glaive but I didn't respond because I was afk. Somehow, he managed to get mad, hop on another toon and sent me this rofl

    Sent from my HD1901 using Tapatalk
    We've been sittin' here, you and I, like a couple of regular fellas.

  4. #24
    Senior Member Encryptions's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Many places.
    Posts
    2,557
    Thanks Thanks Given 
    76
    Thanks Thanks Received 
    891
    Thanked in
    476 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by Roycedamagnet View Post
    Lmao this dude is everywhere. He offered 6mil for my forti glaive but I didn't respond because I was afk. Somehow, he managed to get mad, hop on another toon and sent me this rofl

    Sent from my HD1901 using Tapatalk
    6m is low ball offer too. Sold my glaive 7.2m vanity.

    Sent from my SM-G892A using Tapatalk

  5. #25
    Member
    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    58
    Thanks Thanks Given 
    49
    Thanks Thanks Received 
    3
    Thanked in
    3 Posts

    Default

    If he rly think he can sell his for so much then idk why he's raging about the chance to get 2 vests cheap and list them for more. For me it's bs anyways. Okay u making ur profit maybe if u find someone desperated enough to buy it but hm is ur profit rly worth if next time u wanna buy it u have to pay dbl?
    I bought bb hooks vanity for 58m like one month ago, which was already over priced and now this **** is like 100m? Makes not even sense to sell it anymore cut it rises anyways so I would probably make a lose if I sell it now.
    Sry merching like that is no fun anymore.

    Gesendet von meinem Redmi Note 8 Pro mit Tapatalk

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Wrong display? Or what is wrong here with this pets?
    By eleasah in forum AL Technical Issues and Bugs
    Replies: 2
    Last Post: 11-04-2016, 07:20 AM
  2. WTF is wrong with that
    By Caielab in forum AL Technical Issues and Bugs
    Replies: 2
    Last Post: 11-23-2014, 11:29 AM
  3. Lol what's wrong!!
    By Chrisaetoshawker in forum AL General Discussion
    Replies: 5
    Last Post: 10-21-2014, 05:31 PM
  4. Something wrong?
    By Nikolordi in forum AL General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 06-10-2014, 04:37 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •