The first time I played this game was in 2011, when I was just a poor boy, I had been given a tablet that was impossible to play this game on, but I downloaded it which at the time was from Market and not Google Play because it was so old, when I entered the game I fell in love as soon as I saw it, there were a lot of people online but my tablet froze a lot and so I promised myself that in the future I would play again with a better device. In 2014 I came back and managed to play, I played until 2017 and donated everything I had and 1 year later I came back to the game and stayed until 2023.
In 2023 after getting a quantity of things that totaled 2b, I decided to sell part of the things because it was my birthday and I would need the money to enjoy my day, that's when a guy stole 90% of my things, I even contacted support via email and they even tried to solve it, but as I was sad, I ended up leaving and then I came back 1 year later again, in 2024, I started over from scratch with Brazilian friends helping me, friends who played for many years also around 8-10 years also like me, today I am married and play rarely, I only log in to participate in events and see friends, in this game I got into debt with a credit card buying platinum, today I come to ask for more respect from us Brazilian audiences who dedicate ourselves for long years, you created a pink set that is beautiful, but the price you set is too expensive for us Brazilians, it is extremely impossible to buy with our money, 1500 plat is around 300 reais, that is, we need to work 6 days to buy the set, it is 20% of our monthly salary, we have our bills to pay and assuming that a monthly rent here is around 600 reais, 300 reais of plat to buy the set would be half of my rent, at some point when you were creating the price, did you think about the public outside?
We are extremely upset that we are left out of this, I hope you take us into consideration, because 10 years of play are not 10 days or 10 hours.
################################################## ######################
A primeira vez que joguei esse jogo foi em 2011, onde eu era apenas um menino pobre, tinha ganhado um tablet que era impossível de jogar esse jogo, mas eu baixei ele que na época era Market e não Google Play de tão antigo que era, quando entrei no jogo eu me apaixonei logo quando vi, tinha muita gente online mas o meu tablet travava muito e então prometi a mim mesmo que no futuro eu voltaria a jogar com um dispositivo melhor.
Em 2014 eu volteie consegui jogar, joguei até 2017 e doei tudo oque eu tinha e 1 anos depois eu voltei para jogo e fiquei até 2023.
Em 2023 após obter uma quantidade de coisas que totalizaram 2b, eu resolvi vender parte das coisas pois era o meu aniversário e eu precisaria do dinheiro para curtir o meu dia, foi quando um cara me roubou 90% das minhas coisas, eu até entrei em contato com o suporte via email e eles até tentaram resolver, mas como estava triste, acabei saindo e então voltei 1 ano depois novamente, já em 2024, recomecei do zero com amigos brasileiros me ajudando, amigos que jogaram por muitos anos também algo em torno de 8-10 anos também como eu, hoje eu sou casado e jogo poucas vezes, entro apenas para participar de eventos e rever amigos, nesse jogo eu cheguei a me endividar com cartão de crédito comprando platinum, hoje venho pedir mais respeito a nós públicos brasileiros que nos dedicamos por longos anos, vocês criaram um set pink que está lindo, mas o valor que vocês colocaram é muito caro para nós brasileiros, é extremamente impossível de comprar com nosso dinheiro, 1500 plat é em torno de 300 reais ou seja, nós precisamos trabalhar 6 dias para comprar o set, são 20% do nosso salário mensal, temos nossas contas para pagar e assumindo que um aluguel mensal aqui é em torno de 600 reais, 300 reais de plat para comprar o set seria a metade do meu aluguel, em algum momento quando foram criam o valor vocês pensaram no público de fora?
Estamos extremamente chateados em nos deixar de fora disso, espero nos que levem em consideração, pois 10 anos de jogo não são 10 dias ou 10 horas.
Bookmarks